Arama Motoru Optimizasyonunda Görsellerin Stratejik Kullanımı

No Comments

Sayfa yapısını ve düzenini değerlendirirken, gerekli pazarlama mesajlarını entegre etmenize izin verirken arama sıralamanızı iyileştiren SEO dostu bir şekilde  (ALT etiketlerinin ötesinde) görselleri kullanmanın ince ama stratejik bir  yolu vardır. Kafanız karışmasın? Bir örneğe bakalım:

Bir seyahat sitesi işlettiğinizi ve belirli bir sayfayı “Antalya Otelleri” terimi için optimize etmek istediğinizi varsayalım. “Şimdi rezervasyon yapın ve %20 tasarruf edin!” gibi cazip bir pazarlama mesajı eklemek istediğinizi varsayalım. Yukarıda bahsedilen slogan, açıklayıcı metinden yoksundur, ancak ikna edici özelliklere sahiptir. Bununla birlikte, sloganı bir görsele ve anahtar kelimeyi (yani Antalya Otelleri) bir başlık etiketine yerleştirmek isteyebilirsiniz. Bu, istenen terime vurgu yapar, ancak yine de anahtar kelime tutarlılığından ödün vermeden bir pazarlama fırsatı sunar.

Başka bir deyişle, görseller, gerekli anahtar kelimeler ve kelime öbeklerinden yoksun pazarlama mesajları eklemek için harika bir yerdir. Bu teknikten yararlanmak, açıklayıcı metnin dizine eklenmesini sağlarken daha az pazarlama jargonunun gözden kaçırılmasını sağlar. Anahtar kelime açısından zengin içerik ve çekici mesajlaşma kombinasyonu, stratejik denklemin her iki tarafını da tatmin edecektir.

Diğer Yazılarımız

Tüm Yazılarımız

Soru işareti kalmasın

Bu yazı hakkında aklınıza takılanlar, bir fikriniz belkide şikayetiniz vardır. Yada yazımızda hatalar olduğunu düşünüyor olabilirsiniz. Peki neden bize ulaşmayı düşünmeyesiniz ki?

Hizmetlerimiz

Binlerce müşterimizin yararlandığı 100'e yakın hizmetlerimizden sizlerde yararlanabilirsiniz. Onlarca ücretsiz web hizmeti ve profesyonel destekle sizleri daima daha ileriye taşımayı hedefliyoruz.

Tüm Yenilik ve Kampanyalardan Haberdar Ol

Yazı hakkında ne Düşünüyorsunuz?